Stig Losnedahl Skrevet 3. oktober 2003 Skrevet 3. oktober 2003 Hei. Noen som kan fortelle meg hvordan observer i MP fungerer? Jeg logget meg på serveren og haket ut "as observer" og "ok". Da kommer jeg til menyen, hvor går ferden videre? Velger jeg create a flight er jeg vel mer en deltaker enn observer vil jeg tro..? Som observer, hvilke views er tilgjengelig, jeg mener kan man se andre fly kun utenfra, eller er det kanskje mulig å se cockpiten også. I FS2002 var det en modul/program som het noe sånn som flight instructor, hvis jeg husker rett, som skulle la en person styre miljøet en annen fløy i og kunne aktivere feil og muligens været også. Er denne borte i 2004?? Mange spørsmål, håper noen kan svare på noen eller alle disse Stig Siter
Gjest Skrevet 3. oktober 2003 Skrevet 3. oktober 2003 Nå er jeg ikke sikker i det hele tatt, men etter hva jeg husker fra fs98 så kunne ikke de andre se deg, men du kunne se dem. Men det er mulig jeg tar fryktelig feil nå. Siter
Stig Losnedahl Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Skrevet 3. oktober 2003 Nå er jeg ikke sikker i det hele tatt, men etter hva jeg husker fra fs98 så kunne ikke de andre se deg, men du kunne se dem. Men det er mulig jeg tar fryktelig feil nå. Ser ut som du har rett ang dette. Testet en gang til nå i kveld, der jeg og en annen prøvde ut dette. En skal kunne "cycle" gjennom de forskjellige som er online og "tracke" de. Selv om vi begge sto på runwayen uten å ha vært i lufta, og kameraten min valgte meg og "follow other player", så var han plutselig i 120 knop og i full fart over rullebanen. Vi prøvde flight/multiplayer/setting og "update date and time" uten at det ble noe annerledes. Jeg opplevde det samme når jeg prøvde å følge noen andre på fs.no-serveren. Er det noe galt eller har jeg grundig misforstått noe? Stig Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.