Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld skulle jeg inn på multiplayeren, for å fly litt sammen med andre, men det var helt håpløst. Jeg kom jo inn å fikk være der litt, men så plutselig restarter PC,n min seg helt automatisk uten at jeg har gjort noen ting. Dette skjedde 3.ganger bare i går kveld/natt. Hva i alle dager er det som er problemet Dag, etter at du oppdaterte serveren?

En annen som var der, klaget også over at han hadde problemer med å komme inn og han har ADSL, for det vet jeg.

Det virker som det er vi med FS2002 som har fått problemene, for han kjører også FS2002. Og en ting til. De minuttene jeg var der, så var det en som sto parkert på Gardermoen der jeg også var. Han påsto hardnakket at han så meg som sitt eget brukernavn over flyet mitt. Han kaller seg LN-OBC og jeg kaller meg LN-BES. Også sto det oppført et navn der i chattevinduet, som det ikke kom frem noen opplysninger om. Arne, the man sto oppført 2.ganger så det var jo tydlig at han sto med FSNav. oppkoblet hele tiden også. Hva er det som er galt?????????????????

Er det FS2004 som forårsaker slike problemer for oss med FS2002?

Når det gjelder dette med automatisk restart av PC,n min, så skjer dette kun når jeg er påkoblet Multiplayer.

Skrevet
Og en ting til. De minuttene jeg var der, så var det en som sto parkert på Gardermoen der jeg også var. Han påsto hardnakket at han så meg som sitt eget brukernavn over flyet mitt. Han kaller seg LN-OBC og jeg kaller meg LN-BES.

Er det FS2004 som forårsaker slike problemer for oss med FS2002?

Jeg bruker FS2004 og har også lagt merke til at det over mange fly står mitt eget navn og flytype, men jeg har regnet med at det pga at de kjører custom-fly, dvs fly som ikke er default i FS-pakka (eller jeg har lastet ned). Mulig det ikke har noe med det å gjøre, men jeg vet ikke - Er helt fersk når det gjelder multiplayer... ""

Syns egentlig multiplayer-biten av Flightsim virker ganske "halvgjordt". Skulle ikke gått via Create Flight når man skal joine en multiplayer-server. Klokkeslett og blandt annet vær skulle vært på server-nivå og ikke at hvis 2 stykker er på samme server så kan den en ha solskinn midt på dagen, mens den andre flyr på natta i full snøstorm.. Noe som ikke stemmer her...

Vet at Real-weather ikke funker enda i FS-Host, men....

Alt burde vært bestemt av server slik det er i andre spill... mener jeg da ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...