Herman Hetland Skrevet 2. oktober 2003 Skrevet 2. oktober 2003 Dette her er merkelig. Første gang etter at jeg har installert fs2004, så fungerer det å connecte til fs.no sin multiplayer helt smertefritt. Men etter det, så går det ikke. Får bare erroren "all players could not connect" etter lang ventetid. Hva kommer dette av? Har åpnet alle porter i brannmuren, og jeg får jo connectet første gangen. Siter
Johnny Svensson Skrevet 2. oktober 2003 Skrevet 2. oktober 2003 Er det mulig at det var for mange inne samtidig ? Jeg er ikke sikker på om det er plass til fler en 15 totalt. Siter
Dag Johansen Skrevet 2. oktober 2003 Skrevet 2. oktober 2003 Bruker du ISDN eller en eller annen form for bredbånd? Husk at du skal være i stand til å sende data til alle som er inne, og ikke minst - du skal være i stand til å ta i mot data fra alle andre. Om det er mange inne kan dette bli ganske store datamengder. I tillegg er det en bug i FS2004 som gjør at den sender data hver gang skjermen oppdateres. Er det en inne som ligger på 50 FPS sender han data 50 ganger i sekundet til alle de andre. Moralen er å låse frameraten på f.eks 20 FPS når dere flyr multiplayer! Siter
Herman Hetland Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Skrevet 5. oktober 2003 Jeg har 2mbit, så det er ikke noe båndbredde problem. Hehe. Kjører også 20 fps. Merkelig at dette her går kun FØRSTE gangen da? Siter
Daniel Eliassen Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 Dette skjer av og til med meg og Jeg kommer som regel greit inn på serveren, men enkelte ganger (f.eks akkurat nå) får jeg samme feilmelding. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.