Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg, eller er det andre som ikke får godkjent flightplanen, hvis man fyller den ut på vaccn sine sider?

Før virka dette fint for meg, men de siste gangene går det bare ikke. Jeg mener jeg fyller ut alt, og korrekt.

Hvis andre får det til, skal jeg legge ut et shot av et eksempel som ikke går igjennom.

Skrevet

Jeg forsøkte nå å gå inn på VACCN for å fylle ut en flightplan. Men kom ikke inn på siden.

Feilmeldingen sier noe som at flightplanen ikke er utfyllt korrekt.

Men jeg er 99% sikker på at den er rett, og at passord og brukernavn er korrekt. Jeg har brukt denne flightplannern mange ganger før. Og den er jo rimelig enkel å fylle ut.

Har alltid virka før.

Så snart jeg kommer inn på siden skal jeg vise dere et eksempel.

Grunnen for at jeg ønsker å bruke VACCN sin flighplan, er for det første at man kan fylle ut den rette flytypen man har. CLS-nordic er jo ganske gammel, og mangler mange fly.

Så synes jeg også denne er en mer realistisk måte å gjøre det på.

Man kan fylle ut flightplan å sende den inn lenge før man skal fly. Og strax man logger på, så er flightplan sendt. Tror faktisk kontrolleren mottar flightplan før man logger på ....?

Skrevet

Bare en presisering vedr. valg av flytype: Det er det flyet du velger i SB som vil vises for de andre pilotene ikke det som står i flightplanen du fyller ut via websiden. Eks. Dersom du velger en B737-400 i flightplanen men er pålogget med en Cessna i SB så vil alle se deg som en Cessna.

Skrevet

Merkelig. Nå virker alt bare fint. Har gjort ca 10 misslykkede forsøk den siste måneden. Men nå virker det ...Kan ikke si jeg gjorde noe annerledes nå.

..Får håpe det fortsetter å funke ""

Beklager bryderiet. Får heller komme tilbake hvis problemet gjennoppstår.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...