Skrevet 1. oktober 2003 21 år HEI! Har jeg rett når jeg sier at Jetstream 31 ikke har noe form for FMC?
Skrevet 1. oktober 2003 21 år Du har sikkert rett der ja. Skal visst til og med være noen av Coast Air sine J31 som ikke engang har en simpel autopilot....
Skrevet 1. oktober 2003 21 år Det er jo mange fly som ikke har FMC. Men ikke autopilot? Ser gjennom bildene på airpics nå, her er LN-FAZ med A/P EDIT: her er LN-FAM med a/p jeg kan ikke finne LN-FAJ og LN-FAV cockpit bilder på airpics, men jeg synes det høres merkelig ut i vertfall . Men er jo artig om det stemmer da
Skrevet 1. oktober 2003 21 år Det er korrekt at noen av flyene til coast ikke har, eller ihvertfall hadde, autopilot. Forresten, det er fullt mulig å installere FMC i en Jetscream også.
Skrevet 1. oktober 2003 21 år Nå må ikke vi skli helt ut her. Spurte om det er noen som vet om Modell til FS2004 av Bae Jetstream? Ådne
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.