Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Flightsim.no

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Rullebanen tar form

Featured Replies

Det er sikkert noen av dere som er spent om hvordan det gåt med utvidelsen av rullebane på Haugesund lufthamn. Jeg flyr nesten hver helg derfra så jeg ser forrandringer. Sist helg så kom det enda en grave maskin så nå er det 5-6 stk der. Og det er utrolig hvor fort de gjør det. En kan se store forrandringer, og den begynner å ta fasong. For to uker siden hørte jeg et digert smell. Det var en salve som gikk av. Det er var skikkelig stort, så det er enorme store mengder med dynamitt som brukes. Det er noen monstre av maskiner som er der.

Det jeg reagerte på når jeg så den nye maskinen på lastebilen på fredagen var farten. Den hadde følge bil foran seg, men du verden for en fart ute på rullebanen. Sikkert 60km/t. Bare borte 5-6 min før den kom tilbake etter å levert gravemaskinen. Og bare ca 10 så landet Ryan Air. Ble forsinket med 4 timer pga en del i halen på flyet så måtte byttes så jeg fikk sett nok fly. Koselig det. Også enorme områder med skog er hogget bort. Så en kan tydelig se store forrandringer.

Ådne