Skrevet 28. september 2003 21 år Heisann Fs mennesker! Fikk enn mail idag om at Projectai.com skal bytte navn med FlightSimmer.com De har også laget ett helt nytt og fint forum. Masse nye muligheter. Gå og ta enn titt da vel: ProjectAI
Skrevet 28. september 2003 21 år Kan ikke si det var så mye å se i den linken nei. Men det blir vel bra.... Nei, nå går jeg og legger meg. Ha en god natts søvn alle flightsimmere!
Skrevet 29. september 2003 21 år Forfatter Gå og ta enn titt da vel: ProjectAI Mener du ProjectAI ? Ja, mulig de endrer bare forumet. Men det stod på mailen jeg fikk ihvartfall.
Skrevet 29. september 2003 21 år Fikk enn mail idag om at Projectai.com skal bytte navn med FlightSimmer.com Den mailen inneholder virus. Ikke åpne vedlegget og slett det så fort som mulig!
Skrevet 29. september 2003 21 år Forfatter Ah, beklager dette! Enn liten skrive feil. Nei, ikke virus nei. Det var fra Moderator.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.