Dag Johansen Skrevet 28. september 2003 Skrevet 28. september 2003 Er det virkelig nødvendig for dere å ha FSNavigator gående hele tiden på serveren? Årsaken til at jeg spør er at det begynner å bli "trangt i døren" på serveren nå, og FSNavigator bruker like mye ressurser på serveren som en vanlig bruker. Jeg foreslår at vi begrenser bruken til 3 minutter slik at man kan bruke den til å orientere seg om andre brukere, og at den deretter blir utkoblet. Nyen synspunkter på dette? Siter
Lars Damgaard Skrevet 28. september 2003 Skrevet 28. september 2003 Det lyder helt fornuftig. Måske, det var årsagen til at jeg blev "smidt av"..! Ps. Bruger det ikke selv, idet jeg ved det "trækker" enormt med resurser. Siter
Dag Johansen Skrevet 30. september 2003 Forfatter Skrevet 30. september 2003 Det var ikke noen som protesterte her, og da har jeg satt det slik at det er mulig å bruke FSNavigator i 3 minutter før den blir koblet fra. Siter
Stian Nilsen Skrevet 30. september 2003 Skrevet 30. september 2003 synes at under approach og landing burde fs-nav få stå på. da det er meget kjekt å se på fs-nav å orientere seg me andre fly hvis det er mye folk som lander på en gang... min mening Siter
Dag R. Stangeland Skrevet 30. september 2003 Skrevet 30. september 2003 Jeg setter igrunnen stor pris på FSNAV og ble nettopp sparka ut. Rart at den nye softwaren ikke takler det så godt som den gamle, der gled det som smurt. Det er jo litt greit å holde oversikten over de andre også men men...... Siter
Dag Johansen Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Skrevet 1. oktober 2003 Nå var det en bug som gjorde at denne kick-funksjonen for FSNavigator ikke funket skikkelig. Det var altså meningen at den skulle fungere i 3 minutter og deretter kobles fra. I stedet stoppet serveren opp en stund og flere opplevde å bli kastet ut. Mens vi venter på en oppdatering er derfor muligheten til å bruke FSNavigator koblet fra. Når så oppdateringen er på plass tenker jeg at vi setter max tid for FSNavigator til 5 minutter slik at den kan brukes ved approach og landing. Siter
Lars K. Rønes Skrevet 1. oktober 2003 Skrevet 1. oktober 2003 Er det ikke mulig å sette det opp slik at FSNav ikke teller som en pilot? Slik at du kan ha 15 stykker som flyr inne samtidig der alle kan ha FSNav pålogget? Lars Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.