Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det virkelig nødvendig for dere å ha FSNavigator gående hele tiden på serveren?

Årsaken til at jeg spør er at det begynner å bli "trangt i døren" på serveren nå, og FSNavigator bruker like mye ressurser på serveren som en vanlig bruker.

Jeg foreslår at vi begrenser bruken til 3 minutter slik at man kan bruke den til å orientere seg om andre brukere, og at den deretter blir utkoblet.

Nyen synspunkter på dette?

Skrevet

Nå var det en bug som gjorde at denne kick-funksjonen for FSNavigator ikke funket skikkelig. Det var altså meningen at den skulle fungere i 3 minutter og deretter kobles fra. I stedet stoppet serveren opp en stund og flere opplevde å bli kastet ut.

Mens vi venter på en oppdatering er derfor muligheten til å bruke FSNavigator koblet fra.

Når så oppdateringen er på plass tenker jeg at vi setter max tid for FSNavigator til 5 minutter slik at den kan brukes ved approach og landing.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...