Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Flightsim.no

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Lo-mac-demo

Featured Replies

Det ser lekkert ut! Jeg har sett flere filmer som har fulgt med CD'en til PC PILOT, og jeg må si at det ser ut til å bli den beste militære simmen på lenge! Noen som vet en release date??? ""

Andreas: Faktum er vel at dette blir den eneste militære sim'en på lenge...

Kan faktisk ikke huske sist det kom en militær sim...vel en moderne militær sim ihvertfall...

 

Med det sagt...så gleder jeg meg virkelig til Lock On, og det har jeg forsåvidt gjort en stund nå...

Dette ser jo bra ut ""

Men hvordan får jeg fyra av raketter/kuler ? ""

Har trykt på det meste uten at noe skjer ""

 

Har ingen erfaring med slike simualatorer fra tidligere...

  • Author

Du skyter på "Space". Velger kanon på c.

Se på options-menyen å finne ut hva du bruker for å velge raketter og ting.

Joda, fant ut av det. Leste ReadMe-fila. Utrolig hva man kan finne ut hvis man gidder å lese slike og bruksanvisninger... Sjelden jeg gjør ihvertfall....

""

 

På A-10 så måtte jeg trykke 7 for å aktivere A-G weapons før det var noe vits i å skyte..

 

Dette blir så bra !! ""

Testa nettopp demoen, og jeg gleder meg VILT til å teste ut den fulle versjonen. Spilte med stikke, og det forklarer vel hvorfor jeg ble skutt ned relativt fort :P Fant bl.a. ut at en A10 flyr veeeeeldig dårlig når alt ifra vingens bak-kant og bakover er borte :P

 

Men fra spøk til revolver: jeg gleder meg også veldig til å teste ut Multiplayer-delen av dette spillet. Noen som veit om det kommer en Dedikert Server til Lo-Mac?

Hva er dette BitTorrent? for det førsteså går det jo tregere å laste ned enn vanlig og for det andre så driver programmet å laster opp noen, hva???

  • Author

Ja, noe sånn, bare med andre fly.

En fly-krigs-simulator der du flyr jagerfly.

A-10, F-15, SU-33, su-27, su-25, mig 29 og jeg har lest at F/A-18 skal være med, men det kan jeg ikke bekrefte.

Ehh Jan-Reidar, hva pleier militære sims å gå ut på?

 

Må gå an å spørre. Jeg er desverre ikke noen dataspill-nerd, så da må det jo gå an å spørre i det minste. Alt jeg har prøvd av militære sims er Falcon 4.0. Og det jeg mente var oppdragene, dvs i Falcon var det jo Korea krigen som stod i fokus, så da lurte jeg jo bare på hva som stod i fokus i lomac osv.

 

Mvh

 

J.R.

Man trenger da ikke å være dataspil-nerd for å forstå det...

 

Men, nok om det!

I Lock On så flyr man i en fiktiv konflikt akkurat som i Flacon 4.0

 

Ja, lurte nå bare på om noen hadde flere detaljer omkring spillet. Noen som har adresser med litt informasjon. Falcon 4.0 var jo et genialt spill som jeg spiller enda.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.