Dag R. Stangeland Skrevet 24. september 2003 Skrevet 24. september 2003 Heisan, Fikk ikke til å koble opp FSNav på MP'en i dag, har noen noe svar på hvorfor? Har FS2004 og portene som skulle være oppe var det. På forhånd takk Siter
Steinar Bakke. Skrevet 24. september 2003 Skrevet 24. september 2003 Desverre så virker ikke IP:adressen hoss meg heller. I multiplayeren virker den OK men i FSNAV virker den ikke. Siter
Dag Johansen Skrevet 24. september 2003 Skrevet 24. september 2003 Si det - Jeg ser at de som bruker FS2002 får dette til. Har du forsøkt å koble FSnavigator til noen annen multiplayersession i FS2004 for å sjekke om det virker da? Dette bare for å verifisere om problemet ligger på serveren eller i kombinasjonen FSNavigator/FS2004. Siter
Steinar Bakke. Skrevet 24. september 2003 Skrevet 24. september 2003 Jeg har prøvet IP:adressene i FSHostSpy, der virker det, både i FS2002 og 2004. Siter
Anders Madsen Skrevet 24. september 2003 Skrevet 24. september 2003 Jeg var inne med FSNavigator i dag, men da kunne ikke FS9 koble til. Og motsatt! Siter
Roy Halvorsen Skrevet 24. september 2003 Skrevet 24. september 2003 Jeg kom inn med 2002 først. Plutselig sto jeg på skrivebordet og ingen fs. Både FS2002 og FSNavigator ble shuttet ned på et blunk. Dette har aldri skjedd. Så testet jeg FS9. Den logget meg raskt av MP. Men jeg kom aldri inn igjen. Jeg slo av pc'n, og logget på fs.no med en annen pc. Og vet dere hva? Inne på FS.no var jeg vist fortsatt på serveren og fløy. Hehehehe, ja enda pc'n er slått av er jeg der. Og jeg slår den på igjen og kommer selfølgelig ikke inn. For jeg er jo der fortsatt? høøhhh? selv om jeg ikke er det? MP har alltid fungert fint for meg. Frem til i dag. Er det noen som skjønner dette? Siter
Steinar Bakke. Skrevet 25. september 2003 Skrevet 25. september 2003 Jeg har fått det til og virke slik. Sett Multiplayrer i 2004 til 47624 TCP og i FSNAV 23456 TCP Får håpe Dere får det til. +++ TIL Dag Johansen for at han bryr seg,slik at vi kan ha den mest mulige hobbien inntakt.En blomster til DEG. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.