Dag Johansen Skrevet 24. september 2003 Skrevet 24. september 2003 Da har jeg oppgradert multiplayerserveren slik at den kan brukes av FS2002 og FS2004. Dere kan jo teste dette litt før jeg annonserer det på forsiden. Nytt er forresten været - Jeg kan legge inn vær som alle er tvunget å bruke, og spørsmålet er om vi vil det? Siter
Knut Arne Nygård Skrevet 24. september 2003 Skrevet 24. september 2003 Det virkar perfekt Blir været same for alle uansett kvar ein er? Siter
Lars K. Rønes Skrevet 24. september 2003 Skrevet 24. september 2003 Funket helt fint for meg også, men er været tvunget nå? Merket ikke noe til det.. Lars Siter
Dag Johansen Skrevet 24. september 2003 Forfatter Skrevet 24. september 2003 Ja, været er det samme over alt. Siden vi har et h.... vær her i Bodø i dag kunne jeg ikke motstå fristelsen å legge inn noe lignende på serveren Siter
Jan Petter Hovland Skrevet 24. september 2003 Skrevet 24. september 2003 Jeg synest at en må kunne få velge selv vilket vær man vil ha på multiplayeren... Siter
Daniel Eliassen Skrevet 24. september 2003 Skrevet 24. september 2003 Det ser ut til at serveren er nede i kveld Siter
Dag Johansen Skrevet 25. september 2003 Forfatter Skrevet 25. september 2003 Ja, den stoppet opp uten å gi noen forklaring på problemet Serveren ble restartet rundt midnatt, og jeg skal forsøke å holde øye med tingenes tilstand i dag. Siter
Agnor Bertheussen Skrevet 25. september 2003 Skrevet 25. september 2003 Jeg synes dette med været var litt dumt. Været var likt over hele Norge. Kan ikke vi ha det sånn at alle får ha det været de vil, og så laster jo alle ned RealWeather, event. at serveren alltid har realweather klart... men.. jeg foretrekker absolutt å fly i realweather. Var jo møkkavær i Bodø idag, og jeg fløy flere turer i N.Norge idag, på multiplayer med 10 andre stk, og vi merket ingen ting til det dårlige været. Var i Bodø også og tittet, men ingen forskjell. Jaja... håper vi klarer å finne en løsning. Multiplayerserveren funka i alle fall kjempefint, og med en ping på bare 78 ms rellativt bra.. eller... meget bra! Siter
Daniel Eliassen Skrevet 25. september 2003 Skrevet 25. september 2003 Serveren stoppet i dag og, har du funnet ut hva som er galt Siter
Jarle Wiik Skrevet 26. september 2003 Skrevet 26. september 2003 Multiplayerserveren funka i alle fall kjempefint, og med en ping på bare 78 ms rellativt bra.. eller... meget bra! Ligger på 30 i ping. Kan ikke klage på det nei.. Siter
Dag Johansen Skrevet 26. september 2003 Forfatter Skrevet 26. september 2003 Nei, jeg vet ikke hva som går galt. Programmet stopper bare opp, og siden dette er windows er det ikke mange feilmeldinger å finne... Som en test har jeg nå satt max 15 piloter som en grense for å se om vi da slipper denne stoppen. Jeg har også gjort det slik at alle har samme vær når de logger seg på, men de kan deretter endre det om de ønsker det. Siter
Lars K. Rønes Skrevet 26. september 2003 Skrevet 26. september 2003 15piloter er for lite... Og det som er veldig dumt er at når folk logger på med FSNav, så tar de opp 2stk plasser, noe som er frustrerende og utrolig irriterende når det er fullt og man ikke kommer inn.. Lars Siter
Jarle Wiik Skrevet 26. september 2003 Skrevet 26. september 2003 Jeg vil bare gjøre det klart at i tilfeller der Flightsim.no's multiplayer server er nede for telling, eller den er full (som nå) så er dere hjertelig velkomne til å bruke min server/båndbredde til dette... Min hensikt er ikke å "konkurrere" med Flightsim.no, men bare å gi dere muligheten til å samles "i luften" selv om serveren her er nede/full. Har akkurat begynt online-flyging og kommer selv til å holde meg på flightsim.no's server uavhengig av min egen siden det er her det skjer men det er greit med en "backup" Serveren jeg har satt opp er stort sett "out of the box" så hvis det er noe som mangler eller burde vært konfigurert annerledes så er det bare å si ifra. (MSN = ja-wi@online.no) Serverinfo : http://langjengen.no-ip.com:8081 Edit : Har ikke testet å koble til med FS2002, men den er satt opp til å takle dette. Si ifra om eventuelle problemer av noe slag... Serveren er oppe 24/7 Siter
Agnor Bertheussen Skrevet 1. oktober 2003 Skrevet 1. oktober 2003 Prøvde den selv i går... funka kjempefint. Lettere for folk å joine der også, enn flightsim.no session av en eller anna merkelig grunn. Skikkelig morro å fly online med voice i alle fall, noe alle burde prøve. Har ennå ikke prøvd VATSIM, men vanlig MP er veldig bra i alle fall! Siter
Jarle Wiik Skrevet 1. oktober 2003 Skrevet 1. oktober 2003 Fint å høre ;-) Var litt usikker på om den virket utenfra og inn men det har jeg fått bekreftet nå. TeamSpeak-server er også oppe å går for de som måtte være interessert i det. Bruker det i bl.a Unreal Tournament-sammenheng... Siter
Gjest Skrevet 1. oktober 2003 Skrevet 1. oktober 2003 Prøvde den selv i går... funka kjempefint. Lettere for folk å joine der også, enn flightsim.no session av en eller anna merkelig grunn. Skikkelig morro å fly online med voice i alle fall, noe alle burde prøve. Har ennå ikke prøvd VATSIM, men vanlig MP er veldig bra i alle fall! Hvis du liker MP, ja da kommer du til å elske VATSIM ! Siter
Lars K. Rønes Skrevet 1. oktober 2003 Skrevet 1. oktober 2003 Prøvde den selv i går... funka kjempefint. Lettere for folk å joine der også, enn flightsim.no session av en eller anna merkelig grunn. Skikkelig morro å fly online med voice i alle fall, noe alle burde prøve. Har ennå ikke prøvd VATSIM, men vanlig MP er veldig bra i alle fall! Er jo voice på fs.no serveren også.. Du logger på med Roger Wilco på samme IP som FS logger på.. Altså, du taster inn 217.8.141.88 og ikke noe annet i RW, så kommer du inn på fs.no serveren med RW.. Lars Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.