Skrevet 24. september 2003 21 år Ja, det var nok vemodig for han og tenke på at han aldri mer skulle føre ett passasjerfly . Men han kan jo fortsatt fly småfly
Skrevet 24. september 2003 21 år Nå er jeg et veldig følsomt menneske, og jeg kjenner faktisk at det er litt rørende å lese
Skrevet 24. september 2003 21 år Er dere virkelig så blaute at dere tar til tårer her? Nei, dette er jo typisk SAS...skremmer vettet av folk
Skrevet 24. september 2003 21 år Er dere virkelig så blaute at dere tar til tårer her? Nei, dette er jo typisk SAS...skremmer vettet av folk Men Helge da, er du sikker på at dette ikke var en kamuflert nestenulykke? Du som er selverklert avismann burde drive litt undersøkende jornulastikk her for VG....
Skrevet 24. september 2003 21 år Var fælt så glade pressen har blitt i Flightsim i det siste da... Hørte om dette på radioen når jeg hadde langkjøring tidligere i dag, var litt artig for vi kjørte en tur ut mot Fornebu akkurat når jeg fikk høre det, dessverre så jeg det ikke... Men 800m er da ikke så utrolig lavt, det er da trossalt over 2000 fot...
Skrevet 24. september 2003 21 år TV 2 Nettavisen fikk blant annet tips om at flyet holdt på å styrte i en slalåmbakke i Bærum. Hm... fælt som folk blåser det opp..hehe Mvh Jan H. Brende
Skrevet 24. september 2003 21 år Der ser vi hvor tankeløse SAS er, får folk til å ringe ned media for de tror at flyet er i ferd med å styrte. Jeg gir meg ende over når det gjelder det selskapet...
Skrevet 24. september 2003 21 år Ja, virkeligen tankeløst. SAS burde jo ringt alle boliger i Oslo området, og advart om overflygning før den fant sted!
Skrevet 25. september 2003 21 år Hva slags fly var det egentlige snakk om på flight SK908 ? En A330 ?
Skrevet 25. september 2003 21 år Sakset fra Aftenposten Hjem til gyngestolen - Det har vært en fantastisk dag. Men nå skal det bli godt med litt ro og søvn, sier Bjerke - som har de foreløpige planene for pensjonisttilværelsen klare: - De første 14 dagene skal jeg bare sitte i gyngestolen. Deretter skal jeg vurdere å begynne å gynge litt.
Skrevet 25. september 2003 21 år Ja, virkeligen tankeløst. SAS burde jo ringt alle boliger i Oslo området, og advart om overflygning før den fant sted! Dere lager så stort nummer ut av ingenting! Jeg ser ikke det store problemet. Han hadde fått tillatelse fra flygelederne, og om noen ringer inn til Aftenposten og sier at New York-flyet holdt på å styrte i en slalåmbakke i Bærum. Det så ut som det skulle lande, men det gjorde det ikke, det var en overflyging, og om folk da ringer Aftenposten av den ene grunnen, så får det være dems problem. Waste of time, å lage bråk ut av dette!
Skrevet 25. september 2003 21 år Hvor mye kostet dette egentlig myndighetene/SAS? Tenker da på ekstra drivstoff, brannmannskaper på ENGM og alle meldingene til nødtelefonen.
Skrevet 25. september 2003 21 år Dere lager så stort nummer ut av ingenting! Jeg ser ikke det store problemet. Han hadde fått tillatelse fra flygelederne, og om noen ringer inn til Aftenposten og sier at New York-flyet holdt på å styrte i en slalåmbakke i Bærum. Det så ut som det skulle lande, men det gjorde det ikke, det var en overflyging, og om folk da ringer Aftenposten av den ene grunnen, så får det være dems problem. Waste of time, å lage bråk ut av dette! Det var dette med ironi da...
Skrevet 25. september 2003 21 år Hvor mye kostet dette egentlig myndighetene/SAS? Tenker da på ekstra drivstoff, brannmannskaper på ENGM og alle meldingene til nødtelefonen. Fuel? Ikke mye kan jeg tenke meg, og dessuten er neppe økonomene i SAS bekymret over den lille kestrautgiften hver gang en Kaptein går av med pensjon... Hva brannmannskapene på OSL anngår så er jo det frivillig av OSL å holde den gamle tradisjonen om å spraye ned avtroppende Kapteiner... At folk ringer nødtelefonen for noe sånt får de stå for selv... Idioter... Å ringe nødtelefonen fordi et fly flyr "lavt" burde vært straffbart... Jeg sier "lavt" ettersom 2.500 fot ikke er lavt i det hele tatt....
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.