Skrevet 22. september 2003 21 år Jeg har stor interesse for avsidesliggende innstallasjoner rundt om i verden, spesielt av militær karakter. I den forbindelse har jeg forelsket meg litt i disse radarene som amerikanerne bygde på 50 og 60 tallet i fra Alaska i vest til Island i øst. Disse ble jo bygd for å kunne se en eventuell trussel i fra russerne så tidlig som mulig. To av disse radarene er jeg spesielt interessert i og de ligger på Grønnland, midt på innlandsisen ! Det jeg lurer på er om noen har mulighet til å lage disse som et scenery som kan brukes i FS2004? Er det mulig? Amerikanerne flyr enda ut til disse stasjonene jevnlig som ett ledd i navigasjonstreningen deres. Noen lenker: DYE2 Dye2 tatt i Juli i år Litt historie.... Jeg kan skaffe flere bilder og nøyaktig posisjon til begge radar stasjonene det er snakk om.(DYE2 og 3) Hvis noen har noe mer info så send meg en mail!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.