oddhspjoetvold Skrevet 17. mars 2000 Skrevet 17. mars 2000 Er det noen her som driver med CFS? Har noen fantastiske japanske fly som jeg ønsker å dele med andre. (finnes ikke på de vanlige nedlastningssteder) Hs 129, Kawanishi H8K(4 motors sjøfly), Ki-100, Mitsubishi A5M, Yokosuka D4Y, M6a(sjøfly), Yokosuka MXY7 Ohka(selvmordsfly),A7m(prototype etter zero) + en del gode paneler Siter
oddhspjoetvold Skrevet 18. mars 2000 Forfatter Skrevet 18. mars 2000 Kunne sikkert satt de ut her, men jeg prøvde å contakte skaperene uten å få svar. Japsene skjønner ikke så godt engelsk. Sender deg et par interesante fly. Er du tilkoplet UPC? 290kr i mnd=surfing 24 timer i døgnet! Siter
Andreas Pettersen Skrevet 18. mars 2000 Skrevet 18. mars 2000 Takk Anna!? ------------------ Ylandy Siter
oddhspjoetvold Skrevet 18. mars 2000 Forfatter Skrevet 18. mars 2000 Anna er min samboer. Jeg tror hun har begynt å hate fly, he,he... Fikk du en Mitsubishi A5M(forløperen til Zero) + panelet? Hvis ikke må du nesten ha den...fryd for øyet! Hilsen Odd Siter
Andreas Pettersen Skrevet 18. mars 2000 Skrevet 18. mars 2000 Tar gjerne imot fly jeg. Kan du ikke upploade dem til flightsim.no? Eller send dem til meg på icq 51119625 eller mail. Siter
Øyvind Lade Skrevet 21. mars 2000 Skrevet 21. mars 2000 Legg dem ut på nettet da.. http://www.combatfs.com" TARGET=_blank>www.combatfs.com tar imot uploads tror jeg... Siter
oddhspjoetvold Skrevet 21. mars 2000 Forfatter Skrevet 21. mars 2000 Jeg skulle med glede ha gjort det men må ha tillatelse av skaperne. Jeg har sent dem forespørsel, men får intet svar.Det eneste jeg kan gjøre foreløpig er å sende dem privat i henhold til "read me" texten Odd Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.