Skrevet 17. september 2003 21 år Kjenner dere dere igjen: Du starter en flight. Akkurat da du er konsentrert som mest, tingene flyter bra og en herlig virkelighetsfølelse siger innover deg, DA, er det en eller annen som roper på deg eller kommer inn og spør om et eller annet Du forstår raskt: du er ikke "der", men HER (for pokker). Forstyrreren forsvinner, du er alene igjen, ikke så rolig nå, men lysten å starte opp på nytt kommer tilbake. Som følt, så gjort. Det flyyyter, du ER i cockpiten igjen og du føler at det er godt å sitte tørt der når det regner såå jxxxxx der ute..... Alt går som smurt, push bach, taxing, hold short, hold position, V1,VR taaaake oofffff - WOW. Du befinner deg i crusing altitude, decent begynner, alle opprop blir besvart og etterkommet, som det flyter..... intercept with ILS går som smurt, ALT SAMMEN går som smurt- dette ER virkelig - final approach. SÅ, du skal til å lande og DA- ja akkurat DA åpner døren seg brått og neste brølende spørsmal kommer og en eller annen henger over deg HJÆÆÆÆÆLP - Tja det var den flyturen. Hvorfor kommer det alltid noen og forstyrrer AKKURAT når du skal lande Folkens, IDAG, så fløy jeg fra Sola til Aberdeen. ALT fløt, det var en herlig følelse av virkelighet, jeg landet,taxet til gate og avsluttet, UTEN en eneste forstyrrelse. KAN MAN HA DET BEDRE
Skrevet 17. september 2003 21 år Om jeg kjenner meg igjen? Søsteren min vet alltid når hun skal komme. Kommer enten med en gang jeg har startet flyet eller når jeg er på approch og sier noe sånn som: "Nå er det miiiiiiin tuuuuur!" og sliter og drar i meg. -glemte jeg å si at hun er over 19 år? Heldigvis har hun flyttet på internatskole nå og er bare hjemmom en sjelden gang. Har ellers lyst til å få en kamerat som kjenner FS på besøk og kjøre standard prosedyre for vanskelige/truende passasjerer: CPT gir FO controllerne og binder passasjeren fast til setet
Skrevet 17. september 2003 21 år APPROACH CHECKLIST FOR SIMMERE 1 LANDING LIGHT ... ON 2 FAMILY ... TIED DOWN
Skrevet 17. september 2003 21 år Jaddå Arild.. berre til å ta ein telefon det så kjem eg ei helg hehe... Kjenner meg forøvrig veldig godt ijgen i skildra situasjonar. Er ikkje få gangar eg har flekt kjeft mot modern å fadern når dei går å tyte om ALT mogleg medan eg flyr. Endar med at eg skrur lyden HØØØØGT opp og låsar cockpitdøra.
Skrevet 17. september 2003 21 år Har ellers lyst til å få en kamerat som kjenner FS på besøk og kjøre standard prosedyre for vanskelige/truende passasjerer: Høres ikke dumt ut, vi tar det på lørdag Ellers er det stort sett mamma som kommer inn på de akkuratt mest ubeleilige tidene, argh! Det er ikke bare familien som vet å trykke på de rette knappene. Jeg har en data (som på papiret forsåvidt er grei nok), men som alltid slår seg vrang på de verst tenkelige tidspunktene. Men nå går det rykter om at pappa skal "få" (sånn at han går noen hundringser ned i lønn i 3 år) den råeste PC'en jeg noen gang har sett. Det ville vært himmel altså...... EDIT: oj, nr. 700, woooooow....
Skrevet 17. september 2003 21 år Vet ikke om jeg kan denne helgen Håkon, men så er jo ikke søsteren min hjemme denne helgen. Men i høstferien! Ellers får jeg stort sett være i fred når jeg flyr. Mamma og pappa har skjønt hvor viktig det er at jeg ikke blir forstyrret og må få jobbe konsentrert (), men det hender de stikker hodet inn for å se litt på hva jeg driver på med. Tror det er mer FS enn dataen som slår seg vrang sekunder før t/d el. det er et velkjent scenario for mange (alle?) av oss. Men jeg håper virkelig at du får den dataen, for jeg har lyst på nytt 3D-kort .
Skrevet 17. september 2003 21 år Ssssss, ja, jeg tror vi bestiller, slik at Arild skal få seg en Radeon...jaaaa! Forresten så tror jeg det må være programmert inn at FS'en skal klikke en gang iblant...Enig?
Skrevet 17. september 2003 21 år Kjenner meg veldig godt igjen, bra det er andre som har samme problem . (kona- unger-tanter-onkler-naboer m.m)
Skrevet 17. september 2003 21 år APPROACH CHECKLIST FOR SIMMERE 1 LANDING LIGHT ... ON 2 FAMILY ... TIED DOWN Veldig bra! [image]http://www.handykult.de/plaudersmilies.de/laugh.gif[/image]
Skrevet 18. september 2003 21 år Ja, det er noen som har det og kan sitte uforstyrret å spille FS, jeg har hatt den gleden lenge, men nå skal idyllen brytes og jeg skal være uten PC og FS i nesten 1 år.... Kongens klær, her kommer jeg...
Skrevet 18. september 2003 21 år Lånte bort FS2K2 CD'ene mine til Kristian Wålberg her på forumet, og han har rotet de bort:( Selvfølgelig ville skjebnen ha det til at jeg måtte formatere, og jeg ble straffet for min latskap(hadde ikke giddet å partisjonere disken i 2; alt lå på C:).. Jeg vil ikke ha FS2K4 enda, for jeg vil bruke DF734 og PIC 767 en stund til! Får ikke spilt FS før han finner de CD'ene
Skrevet 18. september 2003 21 år Jeg kjenner meg meget godt igjenn i denne situasjonen. Verst var det i fjor da jeg ikke hadde noen jobb og var hjemmeværende. Det var nesten umulig og starte en flight på dagtid uten at min far i løpet av flyturen ropte " ARNE-JØRGEN orka du å kom hit en tur". Som regel måtte han ha hjelp med en gang, men det hente jo at han kunne vente. Det nyttet uansett aldri og sette på 3-4 timers lange flight på dagtid. Om kveldene derimot var det litt mer fred å få. Nå har jeg flyttet sørover og bor hos min mor. Det hender at hun maser, men jeg får henne somregel til å vente selv om hun ikke liker det. Jeg har heller ikke flydd så mange turer siden jeg flyttet hit pga. mitt elendige graffikkort, så jeg har ikke merket så mye til det enda.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.