Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

En kamerat av meg har en kjenning som fikk billett tur/retur Bodø - Oslo for ca400kr.. Mener det var Norwegian. Prøvde det samme og fikk tur/retur 1200. Noe billigere?

Ser bort fra denne kampanjen Norwegian har som gir 96kr 1 vei. Reiser ikke i tidsrommet hvor kampanjen gjelder.

På forhånd takk! ""

Skrevet
Jeg fikk til enkeltreise OSL-BOO-ANX for 3711kroner en-vei!

blakk som ei sild, i nød!

Da må jeg si du er ræva til å finne biletter....

Jeg prøvde å søke samme strekningen, reise en fredag:

Oslo(OSL) - Bodø(BOO): DY872 749,-

Bodø(BOO) -Andenes(ANX): DY1056 559,-

1308,- en vei.

Skrevet

749 er vel en vei? Hvis ikke, hvor fikk du den prisen?

Han skriver jo "1308,- en vei. ", så da antar jeg at begge prisene gjelder en vei ja.

Skrevet

SK/BU har jo tur/RETUR til 1384,- (som altså blir 674,- for en vei:) )

se HER

Skrevet
En kamerat av meg har en kjenning som fikk billett tur/retur Bodø - Oslo for ca400kr.. Mener det var Norwegian. Prøvde det samme og fikk tur/retur 1200. Noe billigere?

Ser bort fra denne kampanjen Norwegian har som gir 96kr 1 vei. Reiser ikke i tidsrommet hvor kampanjen gjelder.

På forhånd takk! ""

Kjenningen til kameraten din bestilte nok i god tid hos Norwegian, defor fikk han billig-billetter.

Skrevet
  • Forfatter

Han skriver jo "1308,- en vei. ", så da antar jeg at begge prisene gjelder en vei ja.

Jeg ba ikke om pris Bodø - Andenes, så den prisen fulgte jeg ikke med på. Ergo skjønte jeg ikke at prisene ble 1308 tilsammen..

Min feil..

Skrevet
  • Forfatter

SK/BU har jo tur/RETUR til 1384,- (som altså blir 674,- for en vei:) )

Norwegian har tur/retur rundt samme prisen.. Leter etter billett til under tusenlappen, tur/retur..

Skrevet

Jeg ba ikke om pris Bodø - Andenes, så den prisen fulgte jeg ikke med på. Ergo skjønte jeg ikke at prisene ble 1308 tilsammen..

Min feil..

Å, beklager. La ikke merke til at du bare spurte om osl-boo. Sorry "".

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …