Lars E. Øyangen Skrevet 15. mars 2000 Skrevet 15. mars 2000 Hvor lenge må jeg sitte å vente før "flag VOR indikatoren" endrer seg? Er det noe jeg har slått av slik at dette ikke funker? Siter
Erlend Hamberg Skrevet 15. mars 2000 Skrevet 15. mars 2000 Hei! Er nettop ferdig med den tutorialen jeg... Når VORen switcher fra "to" til "from" er det jo bare en bitteliten trekant nederst på målern som forandres. Jeg misforsto litt med det samme siden det bokstavelig talt var et stort flagg som switchet fra "to" til "from" i boka. Det skulle gå, det virka ihvertfall hos meg... Siter
Helge Grimsland Skrevet 15. mars 2000 Skrevet 15. mars 2000 Hei! Hadde samme opplevelsen, fløy langt forbi i påvente av at noe skulle skje. Måtte finmyse på skjermen for å oppdage det, men på neste forsøk gikk det greit. Helge Siter
Lars E. Øyangen Skrevet 15. mars 2000 Forfatter Skrevet 15. mars 2000 hmmm... skal trekanten dukke opp til venstre for "as" (på høyre siden av krysset) eller nederst ved siden av "Nav" eller nedenfor den vertikale streken? Siter
Erlend Hamberg Skrevet 16. mars 2000 Skrevet 16. mars 2000 Hei igjen! Trekanten er alltid til høyre for NAV. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.