Skrevet 13. september 2003 21 år Er det noen som vet hvor det har blitt av virtual Luftforsvaret? De skulle ha vært på denne adressen: www.virtual-luftforsvaret.org
Skrevet 13. september 2003 21 år Har ikke stukket noen steder. Er bare det at serverbyttet tok litt lengre tid enn planlagt. Vet ikke hva det skyldes, men jeg håper Skotner klarer å fikse det etter hvert.
Skrevet 13. september 2003 21 år Etter det jeg har hørt, så skal sidene være oppe igjen innen mandag, men Stig vet vel mer om dette. Kristian B.
Skrevet 24. september 2003 21 år Nå er siden endelig oppe igjen. Men det viser seg at det bare er 58 piloter igjen etter at folk har blitt slettet pga. inaktivitet. Dette var jo sørgelig da...
Skrevet 24. september 2003 21 år Nei, det her var ikke bra. Men hvis det er noen fra Gardermoen her, så stikk innom og les nyhetene på stasjons sidene! Kristian B.
Skrevet 24. september 2003 21 år Jeg ble og slettet, selv om jeg registrerte like før serveren gikk ned
Skrevet 24. september 2003 21 år Jeg og har blitt fjerna , jeg kunne ikke logge når det fantes ingen side
Skrevet 24. september 2003 21 år Siden er oppe nå. Jeg har selv blitt slettet, men jeg er så heldig at jeg har hatt god kontakt med starsjonsleder i Bodø (Robert Ericsson), så jeg får opprettet kontoen min igjen
Skrevet 24. september 2003 21 år Jeg foreslår at dere gjør det som Gardermoen gjør. Ta kontakt med stasjonssjefen på den stasjonen dere var med på og skriv ca. poeng dere hadde, utmerkelser og pilot ID så kan han endre på det. Husk at vi har pilotlogger, så det nytter ikke å jukse med poeng/utmerkelser!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.