Gjest Skrevet 14. mars 2000 Skrevet 14. mars 2000 Jeg har lastet ned "Norway Airports add-on for FS2000 - Pacage 1". Ifølge readme filen skal det ligge ei fil som heter norwsort.exe. Jeg har søkt etter filen og kan ikke finne den. Kan noen hjelpe meg? Siter
Kenneth Warren Berg Skrevet 14. mars 2000 Skrevet 14. mars 2000 Hei! Etter som jeg husker, kan du finne "Norwsort.exe" i "Norway98" pakken. Du vet, scenery`et for FS98. Kenneth Siter
Lars E. Øyangen Skrevet 15. mars 2000 Skrevet 15. mars 2000 quote: Originally posted by Kenneth Warren Berg: Hei! Etter som jeg husker, kan du finne "Norwsort.exe" i "Norway98" pakken. Du vet, scenery`et for FS98. Kenneth Hvilen del av "Norway98" pakken trenger jeg å laste ned for å få tak i "Norwsort.exe" fila? Siter
Gjest Skrevet 15. mars 2000 Skrevet 15. mars 2000 Hei Du fikk ned en ZIP-fil som inneholder 2 andre zip-filer. Norwsort.EXE ligger i Noway_Airports_Scenery.zip. mvh. Arnt Kalseth Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.