Skrevet 9. september 2003 21 år F-16 fly som landet og fikk brake problems pasasjerfly som måtte være forberedt på en go-around, og en widerøe fikk lande på vestre (W) del av rullebanen.. Litt artig å høre hvordan de "takler" slike situasjoner da... =) Forøvrig masse F-16 fly som flyr disse dagene da
Skrevet 9. september 2003 21 år En såkallt "You had to be there-situasjon"? ...for jeg skjønner ikke hva du snakker om...
Skrevet 9. september 2003 21 år En såkallt "You had to be there-situasjon"? ...for jeg skjønner ikke hva du snakker om... Mannen har scanner
Skrevet 9. september 2003 21 år Angående brake problems, så var det en simulert øvelse. Flystasjonen har øvelse i disse dager, så det kan godt komme flere simulerte tekniske problemer. For info står det en engelsk Nimrod her i Bodø.
Skrevet 9. september 2003 21 år Forfatter Jepps, vet det. Var en F-5 som simulerte en feil (også). Var å "spottet" uten kamera ved enden av 07 (Widerøe-hangaren), hvor jeg kunne høre flere F-16 starte opp.. og så rett inn i noen hangarer hvor det blinket noe lys Tok da av 2, + 2, + 2 F-16 fly (2 og 2).. og det var bare enkelt og greit herlig!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.