Skrevet 9. september 2003 21 år Jeg har laget en side som jeg mener de som driver med repainting av fly etterhvert vil finne nyttig... Siden inneholder nemlig logoer av meget høy kvalitet. Det er ikke så mye der ennå, men mye vil komme ganske raskt. Siden finnes her.
Skrevet 9. september 2003 21 år Flott tiltak. Hva med linker til template textures også? Har sett noen på avsim, og noen andre steder. Greit å få slikt samlet?
Skrevet 9. september 2003 21 år Bra jobba! Nå slipper jeg og drive og klippe ut logoer Det var til hjelp
Skrevet 9. september 2003 21 år Flott tiltak! Jeg har noen logoer som jeg har laget du kanskje kunne ha lastet opp. Er du interessert?
Skrevet 9. september 2003 21 år Forfatter Hvis du laster ned noen fra siden min, vil du se at de har en ekstrem oppløsning. Man kan selv redusere de til ønsket størrelse. Jeg har alltid savnet høykvalitetsgrafikk når jeg maler fly, og er sikker på at andre repaintere/scenery-designere har hatt lignende problem. Det er derfor jeg har bestemt meg for å gjøre noe med...
Skrevet 9. september 2003 21 år Hvis du laster ned noen fra siden min, vil du se at de har en ekstrem oppløsning. Man kan selv redusere de til ønsket størrelse. Jeg har alltid savnet høykvalitetsgrafikk når jeg maler fly, og er sikker på at andre repaintere/scenery-designere har hatt lignende problem. Det er derfor jeg har bestemt meg for å gjøre noe med... Og det er det bra at du gjør også!! Får vel begynne å painte igjen, jeg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.