Skrevet 5. september 2003 21 år Jeg lastet ned dette (det første, Huey'n) helikopteret. Men jeg ser ingen rotorer som går rundt. Hvis jeg slår av motoren ser jeg rotorene som står stille, men altså ingen som går rundt. Noen som har et svar? Alle svar mottas med takk!
Skrevet 5. september 2003 21 år Hmm.. er du sikker p åat modellen er GMAX?.. Viss ikkje så ser du ikkje dlear som rører seg i FS 2004 etter det eg har forstått.. (rett meg nokon om eg tar feil her...)
Skrevet 6. september 2003 21 år Dette må være den tidligere modellen som Jordan Moore laget opprinnelig til FS2002. Denne funker desverre ikke så veldig bra i Fs2004. Du må laste ned den nye modellen, den laster du ned HER !! Lykke til!
Skrevet 6. september 2003 21 år Forfatter Takk Fredrik! FS9 Huey'n er jo helt konge! Dreper ikke FPS i det hele tatt heller! Takk igjen. Men vet du om det er noen repaints til den?
Skrevet 6. september 2003 21 år Nei, det kommer snart, det er bare den "base" pakka som er ute nå, det kommer mer om ikke altfor lenge, med mere paints, oppdatert FDE og slikt. Enig at det er genialt helikopter!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.