Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

No er eg mildt sagt forbanna. Problema starta allereie når eg skulle skru på pc'en tidlegare i dag. Den ville sjølvsagt ikkje starte som normalt, men etter litt fikling kom vi oss inn i windows (xp). Fryd og gammen ei kort stund, heilt til eg skulle teste fs2004. Krise, det virka ikkje! Jaja, tenkte eg.... har vore borti det før. Berre å reinstallere. Men den gang ei.. Ikkje gjekk det å avinstallere det, noko som medførte at dette måtte gjerast manuelt. Ny installasjon gjekk greit, men når eg skulle starte spelet var problemet det samme. Gjorde fleire forsøk bl.a i sikkermodus, men det blei samme resultat. Det heile enda med at eg måtte legge fs inn i win 2000 som eg køyrer i dualboot med xp. Trur snart eg tørnar på heile greiene..... ""

Vel beklagar den negative tonen, men det måtte berre ut ein plass!

Skrevet
  • Forfatter

Ingen feilmelding nei, verken under oppstart eller reinstallasjon. Det heile stoppar når opningsbildet kjem fram. Samme skjer ved forsøk på å avinstallere, då frys det når det står "initializing uninstal" elns. Ufattelig irriterande ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …