Skrevet 31. august 2003 21 år Jeg har instalert Gmax og vil exportere en fil til .mdl eller scnery men da husker jeg at i fs2002 så hadde jeg noen filer som jeg la i en mappe på gmax slik at jeg kunne exportere til .mdl og fly(husker ikke hva det heter). Men disse filene finner jeg ikke i fs2004 og det står ingenting om det heller!? . Jeg har instalert Gmaxen som fulgte med fs. Et spørsmål til: Hvordan kan jeg få en flat byggning til å bli landbar? Slik at jeg kan lande på den uten å krasje??
Skrevet 1. september 2003 21 år Jeg har instalert Gmax og vil exportere en fil til .mdl eller scnery men da husker jeg at i fs2002 så hadde jeg noen filer som jeg la i en mappe på gmax slik at jeg kunne exportere til .mdl og fly(husker ikke hva det heter). Men disse filene finner jeg ikke i fs2004 og det står ingenting om det heller!? . Jeg har instalert Gmaxen som fulgte med fs. Du må plassere makemdl.exe og FSmodelexp.dle i plugin-katalogen til gmax. FSmodelexp.dle er ikke inkludert i FS2004. Du kan enten vente på SDK eller kopiere filen fra FS2002PRO-installasjonen din (dersom du har den). --Jørgen
Skrevet 1. september 2003 21 år Standar Development Kit. Altså rettledning fra produsenten, i dette tilfellet Microsoft, for hvordan man lager addon som fungerer bra sammen med FS
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.