Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Ville bare hive inn en litt bedre versjon av Morten Nelson's IL2 video som ble postet her for en stund siden. Håper den faller litt i smak ihvertfall.

Video (13,4MB)

Skrevet

Dette kan du Børge. Og det ser ut som du har meget god kontroll på flyet ditt. Ser frem til flere slike filmklipp ifra deg =)

Jeg fryder meg når jeg ser den gode flyferdigheten her =)

Skrevet

Kjempe flott. Er det forgotten battles eller den første Il2 ? . jeg for min del digger Il2 forgotten battles, første ww2 sim,en jeg har sett som har fått 100% i overall på alt ""

Skrevet

Det er forgotten battles ja "". Synes den er veldig morro å fly. Særlig i multiplayer.

Skrevet

Har ikke fått testa den multi ennå men det kommer "" hater egentlig den pålogginga til ubisoft . er det noen servere her i landet som kjører il2 med direkte ip ?.

Åssen er det i Bodø nå noe nytt som er kommet "" flytta derifra for 3 år siden ""

Skrevet

Jeg bruker å spille av og til med Morten Nelson. Da bare hoster han et game, og så joiner jeg over ip.

Om det har skjedd noe i Bodø. Neeei, egentlig ikke "".

Skrevet

Eneste som er å nevne er vel utbyggingen av nordlandshallen? Ellers så er det like forblåst som før, hehe.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …