Skrevet 28. august 2003 21 år En mann person hadde fått lagd små riper i bilen sin forde det var strødd singel på asfalten da flyet skulle taxe ut fra gaten. Hva om man hadde hvert flyspotter som sto ved gjerdet, fult av stein i ansiktet.
Skrevet 28. august 2003 21 år I den forbindelse.... Noen som husker den forespørselen jeg fikk i Januar? Det var her filmsnutten skulle brukes.
Skrevet 28. august 2003 21 år Var det du som laget grafikken som ble brukt i innslaget, Dag? Det må da være Avinor, som har ansvar for det som skjedde.
Skrevet 28. august 2003 21 år Nei, den har nok TV2 laget selv. Det var ingen her som hadde lyst til å gjøre det...
Skrevet 28. august 2003 21 år Jeg leste den tråden der. Det var en som ikke ville lage filmen, fordi han ikke fikk noe tilbake Hadde jeg hatt kunnskap om hvordan en slik film lages, hadde jeg vert overlykkelig vist et så stort firma som TV 2 ville bruke den.
Skrevet 28. august 2003 21 år Forfatter Det må da være Avinor, som har ansvar for det som skjedde Jeg hvil si meg enig i det. Nei, den har nok TV2 laget selv. Det var ingen her som hadde lyst til å gjøre det... Skulle filmen brukes i tv2?
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.