Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Har nå begynt å prøve meg med GMAX igjen, og har nyeste versjon ( 1.2) Etter at modellen er ferdig laget blir den save't på normal måte, og lagret i scenes. Men når jeg åpner GMAX igjen senere, går det ikke an å åpne de modellene igjen i hele tatt! "" Får bare error-meldinger, og beskjed om at det ikke ser ut til å være en gyldig GMAX-fil. "" Hva kan dette være for feil? Tidligere versjoner funket greit, men får trøbbel med registrering hvis jeg prøver å innstallere 1.1-versjonen. Blir snart skikkelig FORB..... "" her nå. Har dere noen råd her? """"

Skrevet
  • Forfatter

Takk Kjell Arild! "" Høres ut som det er dette her ja. Men hva er det beste å gjøre her? ""avinnstallere hotfix'en bare?

Jan: av og til hjelper det med litt temperament. "" Her om dagen ble jeg uoffisiell mester i trillebårkast her i nabolaget, etter en episode ute i bakgården min. "" Kasta båra over hodet, og ca 5 meter bortover jorda.Sønnen min ble litt rar i ansiktet da, ja """". Får prøve å ikke la det gå ut over PC'n her. ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …