Skrevet 23. august 2003 21 år Hallo! Jeg lurte på om det fantes et program (gratis) som kunne resize bilder. Har bare paint, men den klipper i stedenfor å forminske
Skrevet 23. august 2003 21 år Den kan også rezise, men kvaliten blir ikke så bra. Du har PM, kanskje det kan hjelpe deg
Skrevet 23. august 2003 21 år Det finnes en mengde gratis programmer der ute.... Det er bare å bruke en funksjon som heter "søk"........ Jeg gjorde bare for moro skyld et søk på resizer og fikk 16701 treff.
Skrevet 24. august 2003 21 år Anbefaler nonags.com ( navnet sier vel det meste ). Freeware/ shareware i alle kategorier som er testet og godkjent av en gjeng glade gutter. Det beste av alt - ingen plagsomme " nags " som spretter fram og ødelegger humøret. Lokal filial ( mirror? ) i Sverige. Anbefales!!!
Skrevet 24. august 2003 21 år Prøv å last ned det her programmet. Da høyreklikker du bare på bildet og velger hvor stort det skal være.
Skrevet 24. august 2003 21 år Jeg har fått meg Adobe Photo Deluxe nå og får til å konvertere til JPG, men hvordan kan jeg velge komprimeringen prosentvis så jeg kan beholde vertfall litt av billedkvaliteten?
Skrevet 24. august 2003 21 år Du går på Image->Image size. Det er ikke noe mere hokus pokus enn det...
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.