Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Hei.Hva kan ha skjedd,og hva kan jeg gjøre for å rette dette?

Jeg la for ett par dager siden inn en del addons fra diverse plasser i asia,etc.Også en del afcadfiler.BL.annet fra afrika,så en kune ordne trafikk dit.Men så er problemet.Etter at alt var innstalert og addet etter oppskriften,så er alle flyplassene der,men...Du kan ikke komme dit.Det er ingen oppstart til dem.verken active eller noe.Så den delen er kortsagt blitt borte for mange av flyplassene.Det gjelder hele Afrika.Hele sør vest Asia.Phillipinene,Bonnei,Cambodia,Indonesia,Laos,Malaysia.Thailand,Thunkmekistan,Uzbekistanog Vietnam.Ett av addonsene var bl.annet ett for"Nam Phong" i Vietnam,men det er ingen mulighet til å finne den,hverken fra addon scenery eller find places...Noen som har en ide? Nå fikk jeg heng på maskinen like etter innstaleringen og måtte restarte den,om det kan ha laget noe krøll.Men bare noen kan hjelpe meg med og få disse flyplassene active igjen så hadde det vært fint,(HÅPER) jeg kan slippe og reinnstalere hele flysimmulator'n!!! """"""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …