Skrevet 18. august 2003 21 år Jeg har laget noen flyvideoer jeg tenkte jeg skulle legge på nett, men har ikke noen plass å legge det. Det er video fra Torp airshow, Wright Brothers Memorial i North Carolina, og fra et Air Force museum i New York, hver film på rundt 200 MB (altså bredbåndmat) Er det noen som kunne tenke seg å "hoste" disse filene? Send meg mail til hsa@hicad.no mvh Håvard Sande
Skrevet 18. august 2003 21 år Bring em on ! Har både masse plass og 10mbit linje ! Last det opp her på fs.no da vel ? Da kommer det jo hjem på servern min
Skrevet 19. august 2003 21 år Det var utrolig bra på Torp fly stevne eg har noen bilder av det: http://home.online.no/%7ethtessem/bilderstor/flystevne/index.html Filmen kan eg sterkt anbefale og se. Utrolig bra Det ska du ha
Skrevet 19. august 2003 21 år I guess... vet ikke hva / hvor mye jeg hoster, men jeg vet at det er mer plass igjen, og masse båndbredde å spise av
Skrevet 19. august 2003 21 år Forfatter Har lastet opp filmen, den endte på rundt 70 MB (fikk ikke lastet opp den første, som var på 200 MB) Hvor mye er det plass til? :-)
Skrevet 20. august 2003 21 år Når du bruker opplastingsfunksjonen i filbiblioteket laster du ikke filen opp på Timmy's server, men på min. Denne saken aksepterer ikke så store filer, men jeg skal finne en løsning til deg senere i dag.
Skrevet 20. august 2003 21 år Hadde vært flott det Dag, for jeg har tenkt å uploade snart cockpitfilmene mine fra sommerferien.
Skrevet 20. august 2003 21 år Forfatter Jeg har lastet opp 2 filmer, måtte kompilere til mindre størrelser for å få lastet opp. Jeg har tenkt å lage en til, fra Wright Memorial i North Carolina, og kunne tenke meg å gjøre den i litt bedre kvalitet. Hva er max størrelse vi kan / bør laste opp? (for de av oss som har bredbånd er i grunn ikke filstørrelser noe flaskehals lenger, 200 MB går rimelig greit f.ex..) Håvard
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.