Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Tja, så ut som om du kom litt høyt inn på approach, men så var du egentlig ikke det når du kom inn på final ""

Blåste litt så det ut som, kom langt og skrått inn på rwy før TD... ""

Men jeg synes du var lovlig seint ute med Gear Down... ""

Ellers, en knall bra video! Hva bruker du for å capture video fra FS?

Den 717 pakka, den ser ikke så ille ut, men det hørtes som om det var default lyder på den? Det er ikke så bra... ""

Skrevet

Sikkert en bra film. Det går ikke å se den, det er litt synd. Noen som vet hvordan en får den frem? Har mange vidoer av fly, og alle virker, men ikke denne.

Ådne

Skrevet

Sikkert en bra film. Det går ikke å se den, det er litt synd. Noen som vet hvordan en får den frem? Har mange vidoer av fly, og alle virker, men ikke denne.

Ådne

Du har sikkert problemer fordi filmen er laget i MPEG2, prøv å oppdatere Windows Mediaplayeren din.

Skrevet
  • Forfatter

For å kunne se en MPEG2-film i Windows, må du ha en eller annen form for DVD-avspillingsprogramvare installert.

Grunnen til at jeg velger MPEG2 er at man har muligheten til å kode med variabel bitrate og dermed få mindre filer.

Windows Media player har ikke innebygd DVD-dekoder. Det er noe som blir installert når man installerer DVD-programvare.

Har du ikke MPEG2-dekoder installert, er det dessverre ikke mulig å se denne snutten. Jeg beklager det, men det er dessverre ikke noe jeg kan gjøre noe med...

Skrevet

Med Media Player 9 skal det vel gå tenker jeg...

Jeg spilte hvertfall av i Media Player, men så har jeg også DVD avspillings program installert og

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …