Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Har fått ny PC i hus. Det skulle vært fryd o gammen, men er det IKKE!! Jeg får ikke kjørt PAI installer????

Får lastet ned, pakket ut og lagret. Men når jeg dobbeltklikker på ikonet med tannhjul og tekst WD vil ikke programmet kjøre!!! Hvorfor? Maskina er en HP 3,06GHz 1024MB 160GB XP Home... hvis det har noe med saken å gjøre?

Kan noen hjelpe?

Skrevet
  • Forfatter

Øhhh...

Ja nå er jeg ingen hacker da men, jeg går ut ifra at det lydkortet som heter SB Audigy Audio (A000) ?

Skrevet

der har du problemet!

Hvis du skal installere ProjectAI pakker med v2.0 installeren, må du enten finne drivere til lydkortet som installeren liker, eller så må du kjøre windows i safe mode for å installere. Det er nemlig en bug med Soundblaster Audigy og Live kort vs. PAI installeren.

mvh.

Bjørn Erik Henriksen

Skrevet
  • Forfatter

Vel vel. Mange takk for svar... men hva gjør jeg for å kjøre Winows i safe mode? og eller finne drivere som den liker?

Skrevet

Hva i huleste har installeren med lydkortdriverne å gjøre? Jeg betviler ikke riktigheten av at det er en sammenheng, men det høres ut som programmering av verste sort. Det er jo tross alt bare snakk om å legge noen filer på riktig sted og kjøre ttools.

Skrevet

Skippa PAI och ladda hem bättre plan med bättre framerate. AIA=AI Aardvark hittar du på avsim.com. Där finns också FSP, inte lika bra framerate på hälften av modellerna men bättre än PAI i alla fall.

Byta drivare för att det ska passa en installer: [color:"red"] löjligt! [/color] ""

Åke

Skrevet
  • Forfatter

Vel... men er det noen som kan svare meg på hva jeg skal gjøre for å kjøre Windows i safe modus og/eller gjøre for å gjøre lydkortet kompatibelt?

Skrevet

Vil tro du må trykke F8 under oppstart av maskinen en gang. Før windows lastes. Heter "sikkermodus" eller noe slikt på Norsk.

Skrevet
  • Forfatter

Takk for alle svar! Nå funker det ""

Fant ut av det til slutt. Merkelig hvor enkelt alt er når en bare kan det....

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …