Skrevet 12. august 2003 21 år HEI! Vet noen om denne er en fast erstattning for en av Fokker 50'ene? Kanskje fordi det har skjedd så mye "skummelt" med Fokker'ne den siste tiden. Hvem vet?
Skrevet 12. august 2003 21 år Har det ikke altid været meningen med DH84'erne? De er netop indkøbt til korte ruter, imens F50 er ved at blive udfaset. Hvorfor SAS så har beholdt dem så længe ved jeg ikke... /P
Skrevet 12. august 2003 21 år Så denne da den var på vei inn for landing fra mitt feriested i kvisvika utenfor Kr-sund. Da var det bare å legge fra seg hammeren og glane litt opp i lufta en stund . Var forresten 2 kompiser av meg som kom fra Oslo med denne også den dagen. Håper jeg får se mer til dem senere.
Skrevet 12. august 2003 21 år Usedvanlig gode bremser på denne maskinen Ja det er et pent fly og meget behagelig å fly med. Jeg fikk meg en tur med denne fra Billund til Kastrup i mai ifjor på en bedrifts-reise. Vi fikk oss en avbrutt takeoff nesten ved v1 og full brems så jeg lå klistra i stolryggen fremfor. og det va ikke mange metrene vi hadde igjen til enden av rullebanen da vi stoppet. Men takeoff nr2 og resten av turen var bare fine greier.
Skrevet 12. august 2003 21 år SAS bruker disse Q400 siden de ikke noen backup fokker 50 i reserve, siden de leier ut 2 fokker 50 til Estonian . Og disse blir ofte hentet fra Kastrup (København) eller evt Arlanda (Stockholm)
Skrevet 12. august 2003 21 år Til Estonian? Trodde det var Air Baltic som hadde de. Jaja, mulig jeg tok feil .
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.