Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Om du hadde forklart problemet litt mer hadde det blitt litt enklere å finne en løsning på problemet ditt.

 

Men å lære seg Gmax skikkelig tar mange 10-talls timer, og for å lage et scenery trnger man noen titalls timer til, etter hvor stort prosjektet er og hvor rutinert man er riktignok. Så du trenger en god del tid og tolmodighet for å få det til

Skrevet
  • Forfatter

Når jeg skal starte GMax, får jeg denne meldingen:

Fatal Error

 

(stort kryss) Interactive 3D Renderer intialization failed.

Please check your device settings by using the -H command line option.

 

Jeg har prøvd å re-instalere.

Skrevet

Jer lærte meg gmax pa disse sidene. Men du må ha tolmodighet. det tar fler dager å lage et fly. Først må du lage modellen i gmax, deretter må du tegne flyet i et tegneprogram. Så må du animer hjul, flaps, motor, lys o.s.v i gmax. Det er lettere å lage bygninger enn fly .

Sjekk ut disse linkene:

 

Gmax aircraft tutorial:

http://www.aerodynamika.com/gmaxtut/gmax000.htm

 

Gmax scenery tutorial

http://zone.msn.com/flightsim/FS02DevDeskSDK10.asp

 

Simvation design utilites for fs and cfs

http://www.simviation.com/fsdutilsdesn.htm

 

The stupid idiots`guide to starting with gmax

http://www.simviation.com/gryphon/tutorials/gMax_00.htm

 

Develoer`s desk

http://zone.msn.com/flightsim/devdesk.asp [/color]

Skrevet

Hehe, sorry at jeg ler assa ""...

 

Først må du konvertere .gmax fila til en .bgl fil.

Når du har objektet som du har laget oppe i Gmax går du til fil, og trykker konverter.

 

 

Kristian B.

Skrevet
Slutt å kødd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg prøver å være seriøs her!!!!! """"""

 

Ikke lov å ha litt morro her i det ellers så gravalvorlige forumet ""?

Skrevet
Slutt å kødd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg prøver å være seriøs her!!!!! """"""

 

Når du bruker hundre !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! og mang en "smily’s" virker det ikke så veldig seriøst ut ..

Skrevet
Slutt å kødd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg prøver å være seriøs her!!!!! """"""

 

Hva er VEGA?

Skrevet

Først må du konvertere .gmax fila til en .bgl fil.

Når du har objektet som du har laget oppe i Gmax går du til fil, og trykker konverter.

 

 

Kristian B.

 

Hei .. jeg har samme problemet ... jeg får ikke "jaget" byggningen min over til fs eller bmp-format .. Det eneste alternativet til konvertering jeg har er til "gmax-format" .. og det er jo det jeg allerede har ... irriterende greier ... er det noe tillegsmodul eller noe jeg må ha/mangler til Gmax for å lage flightsim-utstyr?

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …