Christoffer Linnerud Posted August 6, 2003 Posted August 6, 2003 Wow.... Dette blir spennende: Gisseldrama på Torp blir film Mvh Chris Quote
Gunbjørn Øfsti Posted August 6, 2003 Posted August 6, 2003 Leste det i Vg i dag,den skal jeg se Quote
Sondre Aabø Posted August 8, 2003 Posted August 8, 2003 Geder meg også. Vi må få oppdatering om når den kommer da. Quote
Arne-Jørgen Venvik Posted August 9, 2003 Posted August 9, 2003 Gleder meg til og se denne. Siden dette blir produsert av NRK blir det vell en TV-film, eller? Quote
Seb Posted August 9, 2003 Posted August 9, 2003 Jeg leste om dette i Se & Hør for en stund siden. Det hørtes etter min mening veldig tragisk ut, selv om det for så vidt fikk en lykkelig slutt. Hva betyr forresten denne nye ® som er kommet bak emnet på svar? Quote
Guest Posted August 9, 2003 Posted August 9, 2003 Trademark er da vitterlig tm? R har noe med hvilket innlegg man har trykket svar på eller noe sånnt. Vil tro Dag kan utdype dette? Quote
Roy Gjæringen Posted August 9, 2003 Posted August 9, 2003 Børge.. Se på denne linken her. Der står det om innloggingsproblemer, og den lille endringen Dag har gjort =) Quote
Guest Posted August 10, 2003 Posted August 10, 2003 Børge.. Se på denne linken her. Der står det om innloggingsproblemer, og den lille endringen Dag har gjort =) Ok, flotte greier. Fikk ikke det helt med meg . Quote
Recommended Posts