Kjell Hanssen Skrevet 25. februar 2000 Skrevet 25. februar 2000 Hei simmere Bare et innlegg i forbindelse med Åge Olsen's "Flightsim Molde" Vi begynner etterhvert å bli mange som tilhører Stokmarknes og har Skagen som hjemmebase. Vi er nå faktisk 7 stykker og jeg skal i helgen å "kurse" en ny. Det har vært morro å lokalisere dere andre. Kanskje vi kan lage klubber eller noe sånt. Det er jo allerede satt i gang møtekvelder. Det er jo svært positivt. så husk følgende: rekruter og lær bort. Kjell Hanssen Siter
Gjest Skrevet 26. februar 2000 Skrevet 26. februar 2000 Har dere fly fra "Banana Airlines med Kai Kiil som sjefpilot? Siter
Kjell Hanssen Skrevet 26. februar 2000 Forfatter Skrevet 26. februar 2000 Hei Der satte du meg på en ide. Hvorfor ikke benytte Banana Airlines!! Et flott navn på Stokmarknes-klubben. Skal snakke med Kai om dette. Får sikkert lov til å bruke navnet. Kjell Hanssen Siter
Gjest Skrevet 26. februar 2000 Skrevet 26. februar 2000 Jeg var tekniker under et intervju med B.A. en gang, og fikk en flott autograf med et håndtegnet fly.. Det var for ca. 12 år siden - Jøss så fort tiden flyr!! Deler forøvrig hus med en som er fra Stokmarknes, så jeg gav ham den glade nyheten om at flightsim miljøet begynner å bli større der ;o) ------------------ LN-HLL Håvard Leonardo Lund cub4bear@c2i.net Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 28. februar 2000 Skrevet 28. februar 2000 Vet ikke om jeg er kvalifisert til å være med i Stokmarknes-klubben da jeg er fra Lødingen, men kunne likevel tenke meg å være med på et møte eller to. Litt tungvint å dra til Oslo hver gang der er møter [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image] (takk for sist, gutter). Mvh Ole-Jørgen Siter
Gjest Skrevet 29. februar 2000 Skrevet 29. februar 2000 Kjell:Hvorfor ikke "Virtual Banana Airlines" slik at han Kai Kiil vil la dere bruke dette ovennevte tittel? Hilsen en som har slekta mi mpå Børøya (Alkeveien) Oddbjørn ------------------ Siter
Kjell Hanssen Skrevet 29. februar 2000 Forfatter Skrevet 29. februar 2000 Virtual Banana Airlines ville vært et flott navn på et nytt VA, men rette personen med mye fritid skal til for å administrere et slikt VA. Når jeg om kort tid får litt mer fritid, vil jeg jobbe litt mer med Arctic Flyin for å få det mer organisert. Er det andre som ønsker å bruke navnet og starte et slikt VA, så kan jeg godt undersøke om bruken av navnet er ok. Har god kontakt med Kai Kiil. Kjell Hanssen [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/grin.gif[/image] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.