Lars Damgaard Posted August 5, 2003 Posted August 5, 2003 JA, undskyld udtrykket, men jeg veit (husker) ikke hvad det heder. Jeg skal på Gardermoen i morgen, og hente en god kammerat. Han lander kl. 18.00 fra Billund (DK). Og har faktisk lidt tid i "overskud", så hadde tænkt meg at dra der ud i riktig god tid, for at se på "fuglene"..! Og så kommer spørgsmålet : Hvor står man bedst...? Med kamera..! Jeg veit der findes en hjemmeside om akkurat dette emne, men hvor..! Jeg kan ikke finde den..! Nogen der har linken...? Quote
Roy Gjæringen Posted August 5, 2003 Posted August 5, 2003 Her er ihvertfall linken til Spotter’s guide to Gardermoen =) Quote
Trond Fossen Posted August 5, 2003 Posted August 5, 2003 Link som følger: Spotter's Guide to Gardermoen Jeg anbefaler plassen merket "B" på denne siden. Håp på 19 i bruk! Ha en fin spottertur! -Trond- Quote
Thomas Lorentzen Posted August 5, 2003 Posted August 5, 2003 Med nordlig bris "meldt" i morgen tyder alt på 01 i bruk Quote
Recommended Posts