Christopher Eriksen Skrevet 25. februar 2000 Skrevet 25. februar 2000 Fikk i dag en Boeing 767 video fra Harrys's cockpit flight bestilt fra England. Denne er beskrevet under en annen topic og jeg er helt enig. Denne videoen ble også ufattelig dyr etter å ha vært igjennom toll og hele pakka. Mitt spm er: Kan jeg som bor i Kr.sand bestille filmer fra NAK over e-mail eller telefon? ------------------ christopher eriksen Siter
Bjørn Ramsland Skrevet 25. februar 2000 Skrevet 25. februar 2000 Hvorfor ikke ringe NAK-shop å spørre selv... Happy flying bjørn Ramsland Siter
Eivind Tollerød Fosse Skrevet 25. februar 2000 Skrevet 25. februar 2000 Du kan det ja. Telefon: 231 02 903 Fax: 231 02 902 eMail: nak.shop@nak.no www: http://www.nakshop.no" TARGET=_blank>www.nakshop.no PS. Bor og i Kristiansand (Hamresanden; right downwind 04) og har den glede av å ha behagelig god utkikk mot rullebanen. Ha en god dag? Eivind Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.