Seb Posted July 31, 2003 Posted July 31, 2003 Vet noen hvor jeg kan få tak i skriften SAS bruker i logoen sin og i de gamle fargene? Denne: http://www.iassistdata.org/conferences/1997/sas.jpg Kan noen evt. skrive "Sverker Viking", "Scanair" og "Rurik Viking" og lagre det i jpg/png/gif-filer og sende det til meg via e-post (sebastian@rossavik.no)? Quote
Stian Berg Hansen Posted August 1, 2003 Posted August 1, 2003 Det der er den nye fonten, ikke Janne-fonten... Quote
Seb Posted August 1, 2003 Author Posted August 1, 2003 Rotis har jeg, det jeg trenger er den som ble brukt på flyene i Janne-fargene og de som er enda eldre. Quote
Stian Berg Hansen Posted August 1, 2003 Posted August 1, 2003 Jeg har et lite modellfly - En DC-10 i gamle SAS-farger (med noen feil, uheldigvis) som jeg har tatt bilde av, og jeg har fått logoen nå. Kanskje du vil ha den? Du finner den uansett her. (Den er litt dårlig, jeg vet det.) Håper du kan bruke den til noe! Quote
Seb Posted August 3, 2003 Author Posted August 3, 2003 Takk for hjelpen, men Scandinavian-teksten har jeg. Quote
Recommended Posts