Julian Barratt-Due Skrevet 31. juli 2003 Skrevet 31. juli 2003 Heisann! FS2004 krever jo direct X9 innstalert, men når jeg da connecter til SB så vises jeg 11nm syd for den egentlige posisjonen jeg befinner meg på. Hvis noen av dere vet om et program som fikser dette så rop ut! (link) Takker for svar Siter
Gjest Skrevet 31. juli 2003 Skrevet 31. juli 2003 sikkert desimal tegna dine som er satt til , (komma) prøv å endre til . som desimalskilletegn. husk at SB er amerikansk og der bruker man , for å skille mellom tusener og . som desimalskille. eks 1000000,50 = 1,000,000.50 på amerikansk/engelsk. Jan Roar Rød Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Skrevet 31. juli 2003 Hvor skal jeg gjøre dette da? Siter
Gjest Skrevet 31. juli 2003 Skrevet 31. juli 2003 i windows XP professional: gå til controlpanel. velg Regional and language options. da kommer det opp et vindu. på dette vinduet trykker du på customize. står det , på desimalsymbol og . på digit grouping symbol så bytter du bare om. Jeg kjører engelsk windowsXP Pro, så du må se etter de norske betegnelsene hvis du bruker en windowsXp som er oversatt. Personlig unngår jeg alltid norskoversatte os. syns det er rart å se på. Oversettelsene er jo så som så. OS skal være på engelsk er min mening Jan Roar Rød Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.