Skrevet 28. juli 2003 21 år Finnes det noen (en) plass der jeg kan høre på ATC her i norge med RealPLayer?
Skrevet 28. juli 2003 21 år Taushetserklæringen og alt det der.... Tviler på at Teletilsynet eller hvem som har med dette å gjøre, kommer til å godkjenne at et, i utgangspunktet, lukket radiosamband blir åpent for alle og enhver.
Skrevet 28. juli 2003 21 år Her skal det vistnok finnes noen plasser du kan høre på live ATC. Selv gjorde jeg det for drøyt 1-2 år siden, men har ikke prøvd det siden..
Skrevet 28. juli 2003 21 år Fremdeles ingenting fra Norge... Ok, men jeg tviler også sterkt på at du finner noe fra Norge! Da vil jeg heller annbefale deg å gå til annskaffelse av flyscanner! Det er verd pengene!
Skrevet 28. juli 2003 21 år Fremdeles ingenting fra Norge... Ok, men jeg tviler også sterkt på at du finner noe fra Norge! Da vil jeg heller annbefale deg å gå til annskaffelse av flyscanner! Det er verd pengene! Du siterer forsåvidt det jeg mente i mitt første innlegg i denne "tråden" Du vil svært tvilsomt finne noen ting fra Norge.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.