Skrevet 28. juli 2003 21 år God morgen, flyvere! Noen av dere som vet om det er mulig å nedlaste flere "Lagoting", evt. andre "Lagoting" noe sted, evt. om det kan la seg gjøre å lage sine egne?!? Kunne jo tenkt meg å se "Gate Gourmet" og "SAS", osv., på noe av bakke-utstyret på våre norske flyplasser... [image]http://home.no.net/benha2/Bilder/Lago%20eks.jpg[/image] Ha en topp dag i luften!
Skrevet 28. juli 2003 21 år Jeg har også vært på jakt etter SAS-ting, nå som nesten alt bakkeutstyr tilhører SAS.
Skrevet 28. juli 2003 21 år Dette har vært tatt opp mange ganger, og det virker som om Lago FSSE ikke støtter import av nye objekter. Det er kun mulig å bruke de som følger med programmet.
Skrevet 28. juli 2003 21 år Nei, men det tror jeg de gjør, for de har vist en side der man kan laste ned ting til FSSE
Skrevet 28. juli 2003 21 år Forfatter Hmmm... Det hadde vært interessant å vite adressen til den siden...
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.