Marius Dahl Skrevet 24. juli 2003 Skrevet 24. juli 2003 Jeg har lyst til å begynne med online-flyving, men har nok ikke alle kunnskapene som trengs. Jeg skal prøve å melde meg inn i scandva, og der må man "bevise" at man er god nok. Jeg skal utføre en bestemt flytur mellom karlstad og arlanda med f50 og sende inn en video av den turen etterpå. Det jeg lurer på, er hvordan jeg skal fly approachen. Jeg skal fly en star som heter eltok 1h og lande på rwn 26. Men hvordan skal jeg fly den star'en? Dere finner informasjon her. Siter
Øystein Sømme Skrevet 25. juli 2003 Skrevet 25. juli 2003 For å være helt ærlig, så er det ikke så altfor viktig hvordan du gjør prosedyrene. Bare du lander på rett rullebane, så antar jeg at du kommer inn Siter
Freddy Wilhelmsen Skrevet 27. juli 2003 Skrevet 27. juli 2003 Heisann! Du finner SID STAR for sverige hos Sweden VACC Freddy Siter
Freddy Wilhelmsen Skrevet 28. juli 2003 Skrevet 28. juli 2003 Eller i FS Navigator! Ja!,. et fantastisk verktøy for oss simmere, ikke sant? Har brukt FSnavigator siden release. Først i det siste halvåret har jeg satt meg inn i alle funksjoner. Bruker den mest som en flightplanner. FMS delen bruker jeg aldri. Har til og med laget noen SID STARs selv,.. sjekk forfatter av SID STAR på ENAT Marius: Du finner en fin innføring på hvordan simme online hos Virtual Widerøe Freddy Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.