Christoffer Linnerud Posted July 23, 2003 Posted July 23, 2003 Ble akurat ferdig med boken "Fri som ørnen" av Wilbur Smith , og må være noe av det bedre jeg har lest på lenge. (Flyging er selfølgelig et sterkt tema i boken) Denne anbefales på det sterkeste. Løp å les. Quote
Martin Ernstsen Posted July 24, 2003 Posted July 24, 2003 For folk som er interessert i airline-flyging anbefaler jeg på det varmeste For Pilots' Eyes Only: Confessions of a Pan Am Veteran av Ned Wilson. Det er en samling av korte fortellinger om hendelser og milepæler i karrieren til Wilson. Ned Wilson begynnte å fly på DC-3 og avsluttet på 747, alt i Pan Am. Boka er i samme stil som Len Morgan sine "Vectors" i Flying Magazine for noen år siden. Tipper den er billigst her: Amazon.co.uk Quote
Aleksander Ekeland Posted July 24, 2003 Posted July 24, 2003 Har også lest denne boka! Jeg syns også at det var en av de bedre bøkene jeg har lest. Spesielt pga av at den omhandlet fly...! Kan anbefales Quote
Recommended Posts