Skrevet 22. juli 2003 21 år ...er tittelen på en e-post jeg fikk i dag, med et exe-vedlegg på ca. 73 kb. Avsender-feltet var fylt ut med navnet Dag Johansen, men fra følgende e-postadresse: <pcklein@comcast.net> Jeg har rett og slett ikke tatt sjansen på å åpne vedlegget, og lurer på om det er andre her som har fått noe lignende...? (Så vidt jeg skjønner, er Dag på ferie for tida - ellers kunne jeg tatt kontakt direkte med ham)
Skrevet 22. juli 2003 21 år Enhver mail med en .exe fil fra en slik type adresse er sannsynligvis et virus. Norton, eller tilsvarende, plukker osm regel de opp. Jeg ville ihvertfall ikke tatt risken paa aa starte den.....
Skrevet 22. juli 2003 21 år Siden det er skrevet avsender Dag Johansen, er det jo en sannsynliget for at det er noen på forumet som har sendt deg mailen. Uansett ville jeg tatt kontakt med Dag får jeg åpnet den.
Skrevet 23. juli 2003 21 år Forfatter Jeg har Norton som oppdaterer seg med jevne mellomrom, men den har ikke fanget opp denne e-posten. Uansett kommer jeg til å vente til jeg får kontakt med Dag!
Skrevet 24. juli 2003 21 år Forfatter Flott! (eller synd..!) Da kan jeg slette den med god samvittighet.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.