Skrevet 18. juli 2003 21 år Jeg har vært så uheldig å mistet cd`en med driver til min microsoft force feedback 2. Jeg har prøvd å finne drivere på microsoft sine hjemmesider, men de virker ikke (på min joystick iallefall). Er det noen som har driver, eller som kan gi meg en addresse der jeg kan finne en? Håper på svar, er desperat etter å få flydd en tur snart..
Skrevet 18. juli 2003 21 år Har driver CD hjemme. Laster den opp på servern ikveld før jeg stikker på ferie så skal nok dette fungere. Sender deg et PM i løpet av kvelden, morgendagen.
Skrevet 18. juli 2003 21 år Forfatter Hei. Tusen takk.. Vet ikke helt hvordan jeg skal få tak i fila, men hvis du tenkte å sende den til min e-mail, er den som er lagret på meg her litt gammel, min nye addresse er: a_smev@frisurf.no
Skrevet 19. juli 2003 21 år Forfatter Hei. Håper du ikke har dratt på ferie enda.. Kom i skade for å skrive feil e-mail addresse. Den rette er: a-smev@frisurf.no. Beklager dette. Litt vimsette av meg til tider!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.