Torbjørn Kjørlaug Posted July 17, 2003 Posted July 17, 2003 Mulig dette er feil forum, men jeg prøver meg likevel. Jeg selger en Logitech wingman force 3d joystick. Den har force feedback og sideror på stikka. Alt utstyr medfølger. Jeg har kun brukt den i to timer og selger den på grunn av at jeg får vondt i håndleddet av å bruke den. Pris: 600 kroner. Er du interessert så kan du sende meg en mail på kjorlaug@stud.ntnu.no Torbjørn Quote
Aleksander Rønning Posted July 17, 2003 Posted July 17, 2003 Korrekt,dette er feil forum. Du gjør et klokt valg ved å selge den,fordi Force Feedback går fort i stykker! Quote
Krister Bye Posted July 17, 2003 Posted July 17, 2003 hehe, mon tro om noen kjøper den stikka nå, etter all den positive omtalen Quote
Andrè Amundsen Posted July 17, 2003 Posted July 17, 2003 Feil innlegg på feil forum, prøv dette lengere nede i gata. Quote
Aleksander Rønning Posted July 17, 2003 Posted July 17, 2003 hehe, mon tro om noen kjøper den stikka nå, etter all den positive omtalen Oi...så tankeløst av meg Quote
Helge Bø Posted July 17, 2003 Posted July 17, 2003 Hva i helsike... Post slikt i forumet det hører hjemme i, Kaffekroken skal ikke forsøples med salgsannonser Quote
Lars Damgaard Posted July 18, 2003 Posted July 18, 2003 Torbjørn skal jo ikke "hænges", fordi han har "postet" dette indleg feil sted.... Men om >DU< får solgt det her, er jo så en anden sag....! Det er lov at feile..... ....! Quote
Arne-Jørgen Venvik Posted July 18, 2003 Posted July 18, 2003 Ja, Thorbjørn er vell ikke den eneste som har postet i feil forum. Men posten hadde nok hørt bedre hjemme under kjøp og salg Quote
Helge Bø Posted July 18, 2003 Posted July 18, 2003 Poenget er at han poster denne annonsen her fordi han får bedre publisitet, noe han selvsagt er klar over. Om flere hadde brutt reglene slik så ville vi fått en elendig kvalitet på dette forumet. Det samme gjelder spørsmål om datautstyr, tilbehør som joysticks, pedaler o.l. Bruk rett forum. Quote
Recommended Posts