Kurt B. Helgenes Posted July 17, 2003 Posted July 17, 2003 er det noen som tilfeldigvis skal spotte på ENGM i dag?? Da tenker jeg terminal-spotting. Jeg kommer med 4-flyet fra Florø. Skal være med min far på jobb. skal videre til CPH klokka 19:50. Hadde vært artig å møtest??? jeg har hvit t-skjorte med svarte stripe på hverside og piratbukse! Quote
Stian Svensen Posted July 17, 2003 Posted July 17, 2003 Ikke bra vær idag, lyner og tordner og regner Så forvent deg litt bumpy innflyving God tur Stian Quote
Arne-Jørgen Venvik Posted July 17, 2003 Posted July 17, 2003 Er det dårlig vær i Oslo. Her jeg bor, 4 mil sør for Trondheim er det min 25 grader i skyggen. Ta deg en tur til Værnes i stede for, der er det nok akkurat samme været som her Quote
Thomas Lorentzen Posted July 17, 2003 Posted July 17, 2003 Verken lyner eller tordner på Gardermoen, endel TCU's men ingen braking her oppe. Arne: Det kan være varmt selvom det kommer tordenbyger, 25 grader er barnemat.. her er det akuratt nå 29.8 grader i skyggen Quote
Guest Posted July 17, 2003 Posted July 17, 2003 Jeg kom nettopp derifra nå. Tok med sykkelen på toget og syklet rundt banen og tok litt bilder. Var også en tur innom flymuseet. Quote
Jan Fjeld Posted July 17, 2003 Posted July 17, 2003 Kom en fin skur rundt halv ni tiden, nok til at to fly bad om å gå rund for 19R istedenfor 01L. Jan Quote
Recommended Posts