Skrevet 13. juli 2003 21 år Ja, da var det faktisk tid for at invitasjonene til Unge Ørner 2003 er sendt ut. Noen her mellom 15 og 25 år som har tenkt seg til Starmoen, - Elverum 15.-17. August? Biletten min er allerede bestillt. Dette har jeg lyst å få med meg. (Arr. Norsk Aeroklubb / Norges Luftsportsforbund)
Skrevet 13. juli 2003 21 år Skulle gjerne vært med, med NAK anser meg visst (med mine 26 år) for å være en gammel ørn Vil oppfordre de som har mulighet til å stille, kommer nok til å bli en kjekk opplevelse.
Skrevet 13. juli 2003 21 år Hva er det det går ut på dette? Jeg kunne jo kanskje ha tenkt meg å bli med.. Lars
Skrevet 13. juli 2003 21 år Agnor, jeg reiser oppover sammen med en kompis.. Blir helt fett! Var det ikke en flott side vi har faatt opp.. hehe.. Slengte sammen noen skyer saa ble det veldig enkelt, men budskapet kommer frem JAV
Skrevet 13. juli 2003 21 år Skulle gjerne vært med, med NAK anser meg visst (med mine 26 år) for å være en gammel ørn Vil oppfordre de som har mulighet til å stille, kommer nok til å bli en kjekk opplevelse. Dakas.. har ennå ett år igjen jeg da (er 25år), men ekke noen ørn jeg da men kan godt låne ett av dine år Michelle sånn at du blir 25år igjen da
Skrevet 13. juli 2003 21 år Forfatter Lars Christian, et lite spørsmål til deg. Når jeg ringte Widerøe i Vadsø, og spurte om de hadde biletter igjen til min reise, sa de at de bare hadde en igjen, og jeg fiksa tilslutt hele greia. Null problem. Men da jeg gikk på widerøes nettsider var det mange andre muligheter som han ikke fant på sin datamaskin. Snakka med Nordli. Jeg fant mange reiser igjen på såkalt Q-klasse. Kan man alltid stole på bilettstatus som står på widerøe sine sider? Gikk på Braathens sine, og der var det mye flere negative svar å få. De hevdet f.eks at noen få muligheter var ledig på Q-klasse, mens Widerøe hevdet at det var mange flere flights ledige.
Skrevet 13. juli 2003 21 år Agnor. Svarer ikke på slike spørsmål hverken her eller andre plasser.. Men når vi sjekker så kan det være at det ikke er ledig mens det kanskje neste dag er ledige (hvis du skjønner)
Skrevet 13. juli 2003 21 år Forfatter Ja, det må være folk som har avbestillt innen 72 timer på ungdomspris eller noen som har omgjort/avbestillt en fullprisbilett, men jeg hadde han på telefonen da jeg samtidig sjekka opp på widerøes nettsted og vi fant ut at de ikke var helt samkjørt. Merkelige saker dette da. Fikk meg en rimelig VDS-TRD-OSL-TRD-VDS bilett Blir stopp i trondheim noen dager begge veier
Skrevet 14. juli 2003 21 år Det er nå en eller annen redaktør av den siden her: http://www.nak.no/nlf/utreff.htm som ikke ser forskjell på fallskjerm og paraglider
Skrevet 14. juli 2003 21 år Det er nå en eller annen redaktør av den siden her: http://www.nak.no/nlf/utreff.htm som ikke ser forskjell på fallskjerm og paraglider Uten at jeg har en fasit så er nok bildene satt slik at dem tilhører teksten på samme linje som det bildet står på
Skrevet 14. juli 2003 21 år Uten at jeg har en fasit så er nok bildene satt slik at dem tilhører teksten på samme linje som det bildet står på Det stemmer.. Det var slik vi tenkte oss det
Skrevet 14. juli 2003 21 år I følge det som står på siden deres, må man jo være medlem i en klubb for å være med her.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.