Skrevet 13. juli 2003 21 år Jeg leste litt om den nye DF 737'en som kommer fra DF ettervært..Men jeg finner ikke den siden jeg var inne på.. Noen som har en link hvor man kan lese litt om det nye vidundret fra folket i Dreamfleet..?? Takk!
Skrevet 13. juli 2003 21 år De har ikke offentligjort noen detaljer ennå, og det kommer til å ta veldig lang tid før den kommer. Først må de gjøre ferdig 727en, og de har sannsynligvis ikke engang begynt arbeidet på 737en.
Skrevet 13. juli 2003 21 år Forfatter Jo jeg leste en liten tråd om hva vi kunne forvente å få fra denne maskinen..men det var ikke konkrete opplysninger om hvordan den ville bli når den blir slippt ut til oss..!
Skrevet 13. juli 2003 21 år Savner skikkelige fotorealistiske gauger. Har studert f.ekt fuel quant. målerne på 737 classic og de er bare nydelige. Samt motorinfo instrumentene. Tallene er digitale men de skifter ikke øyeblikkelig fra 23,4 %, du ser liksom at ,5 tallet kommer tilsynet gradvis, hvis du øker motorkraften bittelittegranne. Håper noen skjønner hva jeg mener
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.